Search

דף הבית » בלוג » כמה עולה ניקוי ריפודים לרכב?

חיפוש

לקבלת הצעה אטרקטיבית במיוחד

פופלארי בבלוג

כמה עולה ניקוי ריפודים לרכב

כמה עולה ניקוי ריפודים לרכב?

כמה עולה ניקוי ריפודים לרכב?

בכל שבועיים או שלושה אתם שוטפים את הרכב שלכם ואתם שמים לב שיש כתמים שלא יורדים על אף שטיפת הרכב פנימית וחיצונית? זה בהחלט דבר שעשוי להתרחש כאשר יש ברכב כתמים עיקשים המצריכים ניקוי מקצועי יותר. אז כמה עולה ניקוי ריפודים לרכב? ריכזנו עבורכם מחירון לניקוי ריפודים לפי סוג הרכב וסוג הריפוד שיש ברשותכם.

 

 

כמה יעלה לכם ניקוי ריפודים ברכב פרטי?

עלות הניקוי של רכב פרטי נקבעת על פי שני פרמטרים חשובים. הפרמטר הראשון הוא כמות המושבים שיש ברכב והפרמטר השני הוא גודל המושבים. כאשר מדובר ברכב פרטי ממוצע הכולל חמישה מושבים סטנדרטיים, העלות תהיה בטווח של 290 – 350 שקלים (לניקוי 5 מושב בלבד). אם מדובר ברכב משפחתי גדול עם 7 מקומות , הרי שעלות הניקוי עשויה להיות בטווח של 350-390 שקלים לניקוי המושבים בלבד. רכבים קטנים יותר יעלו פחות ממחירים אלו. מעבר לשני הפרמטרים האלו, חברת הניקוי תיקח בחשבון גם את עלות הנסיעה אליכם, סוג הריפודים שיש לנקות והאם יש בהם כתמים מיוחדים שיש להסיר.

כמה יעלה לכם ניקוי ריפודים ברכב מסחרי?

רכב מסחרי הוא רכב שבו יש יותר משבע מקומות. אלו רכבים שמעבירים ציוד או מסיעים נוסעים ולכן, לרוב אנו נראה בהם כתמים נרחבים ומגוונים. בשל כמות המושבים הגדולה וההבנה כי לעיתים יבוצע ניקוי לכל מושבי הרכב ולעיתים ניקוי למושבים מסוימים, המחיר נקבע לפי עלות ניקוי למושב אחד.

כמה עולה ניקוי מקצועי של ריפודי בד?

ניקוי של ריפודי בד ברכב הוא ניקוי המתבצע באופן שיטתי באמצעות מכונת ניקוי המחדירה חומר אנזימטי שמפרק כתמים אל סיבי הבד. האנזימים מזרזים את תהליך הפירוק, כתמים עולים לשכבה העליונה של הבד ולאחר כעשרים דקות, יבצע המנקה שאיבה חזקה של הכתמים. ברוב הרכבים כיום יש ריפודי בד והעלות הניקוי נעה בין 290 – 350 שקלים, תלוי בכמות המושבים וגדול הרכב. כמו כן, ניתן להוסיף ניקוי שטיחים ברכב וניקוי של כל האזורים בתוך הרכב כמו: אזור הדשבורד ועוד.

כמה עולה ניקוי מקצועי של ריפודי עור?

אין הרבה רכבים שיש להם ריפודי עור, אך הם בהחלט קיימים ויש להתאים להם את צורת הניקוי המקצועית והעדינה שנכונה עבורם. בריפודי העור אנו לא נשתמש בשיטה של החדרת חומר אל הבד, אלא נעבוד בשיטה ידנית על כל כתם וכתם. כמו כן, תתבצע שאיבה של אבק ולאחר מכן מריחה של חומר מיוחד עבור מושבי עור שתפקידו לשמור על הברק שלהם. עבודת הניקוי על מושבי עור חייבת להיות זהירה, מקצועית ועם המון ידע וניסיון. בגלל שמדובר בעבודת יד רגישה מאוד, העלות תמיד תהיה גבוהה מניקוי של ריפודי בד. טווח העלויות ניקוי ריפודי עור נע בין 350 -390 שקלים ל5 מושבים.

הכנס טקסט כאן

הכנס טקסט כאן הכנס
Skip to content