Search

דף הבית » בלוג » הסרת כתמים מריפודי רכב – כל מה שצריל לדעת לפני שמזמינים חברת ניקוי מקצועית

חיפוש

לקבלת הצעה אטרקטיבית במיוחד

פופלארי בבלוג

הסרת-כתמים מריפודי-רכב

הסרת כתמים מריפודי רכב – כל מה שצריל לדעת לפני שמזמינים חברת ניקוי מקצועית

כיום בישראל בעלי רכבים רבים סובלים מריפודים מלוכלים ובכתמים שמפיעים על איכות הנסיעה. במאמר הזה אנו נעניק הסבר על סוגי הכתמים הנפוצים והאם ניתן להסיר אותם. חשוב להבין שישנם כתמים שמצריכים גם נטרול ריחות (כתמי שתן או קיא) וישנם כתמים המצריכים רק ניקוי הכולל קרצוף כדי להגיע להסרה של הכתם.

 

הסרת כתמים מריפודי רכב – כתמים המצריכים גם נטרול ריח

הסרת כתמי שתן

כתמי שתן ניתן להסיר לחלוטין מריפודי הרכב בעזרת מכונת הזרקה ויניקה המבצעת הזרקה ויניקה( כמובן בשילוב מקצועי של קרצוף והזרקת חומרי ניקוי מותאמים). מלבד הכתמים יש בעיה נוספת שהיא לדעת רבים יותר חמורה ומצריכה טיפול יסודי ומקצועי, נטרול ריח לוואי.  כדי לנטרל את הריח צריך להשתמש במנטרל מקצועי ולרסס אותו על הריפוד. לאחר שלב הריסוס חשוב להמתין כ 15 דקות כדי לתת למנטרל “לפעול”, לאחר מכן צריך לבצע הזרקה ויניקה בלחץ גבוה על האיזור שספג את השתן (מומלץ גם לבצע את אותו טיפול על שאר חלקי הריפודים). במידה והשלבים בוצעו ביסודיות, ובעזרת מכונת קיטור חזקה ומנטרל ריחות איכותי הריח ינוטרל במלואו.

הסרת כתמי קיא

חיטוי וניקוי כתמי קיא דומה לניקוי כתמי שתן. השוני הוא שמדובר בכתם קיא החיטוי חייב להתבצע בשיטת ניקוי יות אגריסיבית כדי להבטיח שלא נשאר שאריות קיא בתוך סיבי הריפוד. במקרים של קיא אנו ממליצים לרסס מנטרל ריח בנדיבות על כל ריפודי הרכב!לאחר שנמתין כ 15 דקות נתחיל בחיטוי מקצועי הכולל אנזים מיוחד שיוזרק בשילוב של מנטרל ריח לעומק סיבי המושבים ומיד ישאב בחזרה למכונה ביחד עם שאריות הצואה והבקטריות. לפני כן חשוב לקרצף את האיזור המוכתם בעזרת מקרצפת מקצועית. במידה הניקוי והחיטוי מתבצע בצורה מקצועית על ידי איש מקצוע מיומן הכת יעלם ולא ישאר ריח ברכב.

 

 

 

הסרת כתמי שומן או אוכל

כתמים אלו נפוצים ביותר והניקוי שלהם אפשרי בהחלט. על מנת שכתמים אלו יוסרו חשוב להשתמש בחומרי ניקוי מקצועים המפרקים את השומן. בכתמים אלו ישנה חשיבות רבה לקרצוף ( אתם מוזמנים לצפות בסרטוני ההמחשה שלנו ולראות את שלב הקרצוף.). בשלב זה אנו נפרק את הכתמים במלואם לאחר שחומרי הניקוי “עבדו”  על הכתמים.

ניקוי מקצועי יסיר את הכתמים במלואם ויעניק חיטוי מלא ונטרול ריח לוואי.

 

 

במידה ויש לכם כתמים בריפודי הרכב אנו ממליצים להזמין חברת ניקוי ריפודים לרכב המבצעת שירות מקצועי ויסודי.

 

האמור במאמר זה אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי וכל העושה שימוש באמור במאמר על אחריותו בלבד.

הכנס טקסט כאן

הכנס טקסט כאן הכנס
Skip to content